کتاب محاکمه

اثر فرانتس کافکا از انتشارات ماهی - مترجم: علی اصغر حداد-داستان فلسفی

یوزف ک. کارمندِ فروتن ِ بانک، یک‌روز بامداد پی می‌برد که بدونِ ارتکاب گناهی‌ مشخّص، متّهم شده است. به‌ گمانش، اثباتِ بی‌گناهیش ساده است، ولی به‌زودی خود را در دنده‌ها و چرخ‌های ماشین ِ تودرتوی محاکمه‌ ای گرفتار می‌یابد که راه‌بَرَنده‌اش عدالتی‌رنج‌ناک است و نماینده‌گانش کارمندانی‌دون‌پایه و مستقر در دفترهایی پلیدند. "یوزف ک." که ازین‌ دیوستان و جهانِ پوچ می‌هراسد ولی هم‌چنین به‌سوی‌اش کشیده می‌شود، دیگر خودش نمی‌داند که آیا بی‌گناه است یا گناه‌کار. با این‌همه دل‌اش می‌خواهد زنده‌گی کند، اما توانِ بایسته‌ی پایداریبا دو دُژخیمی‌را ندارد که، به‌سانِ دو آدم‌کُش، و به‌نام ِ عدالتی‌که وجود ندارد، به‌آهنگِ دادگستردن به‌سراغ‌اش می‌آیند.


خرید کتاب محاکمه
جستجوی کتاب محاکمه در گودریدز

معرفی کتاب محاکمه از نگاه کاربران
من به کافکا مشغول بودم من عاشق بودن saldandola هستم. بررسی کولاژ انتظار *** کلاژ آماده: https://www.behance.net/gallery/51951... روند مانند قیف مغناطیسی است. K. فلز است. نیروی کشیدن غیر قابل توقف است رنج می برم

مشاهده لینک اصلی
â € œOne مجبور نیست به باور همه چیز درست است، تنها باید بر این باور است که لازم است. â €\nFranz Kafkaâ € ™ s دادگاه ممکن است یکی از بزرگترین رمانهای قرن بیستم باشد. این یک نگاه شگرف به پارانویا، اضطراب وجودی، بی نظمی، اراده آزاد و سرخوردگی جنسی است، همه تحت ماجراهای جادوی جوزف K.، پوچ بوروکراتیک کابوس است. هر فصل ما را با مشاهدات چالش انگیز و انتقادات در مبارزه K. برای بقاء ارائه می دهد، حتی اگر K. به نحوی مبهم از بیکاری مطلق از همه آن آگاه است. کافکا در سطوح مختلف فعالیت می کند. در حالی که با دیوانه بودن بوروکراسی روزمره (قانون چیزی که در آن کافکا بسیار تحصیل کرده بود) را ارائه می دهد، محتویات موضوعی فلسفی تر جالب تر است که در زیر سطح تقریبا غیر قابل نفوذ آن قرار دارد. تلاش كافي آزادی كاكا، جهانی بدون اراده آزاد است كه همه تحت نظارت بوروكراسی دولتی است. با این حال، کافکا دقیقا نمی گوید هیچ چیز به جز آزادی وجود ندارد، بلکه او پیشنهاد میکند که ما در واقعیت جبرگرایی اجتماعی یا سیاسی زندگی کنیم. مطمئنا، اگر چهره های سایه ای دولت ها و بوروکراسی را غافلگیر کنی، چنین چیزی به عنوان آزادی وجود ندارد. توده ها در دعوا و حکومتداری دولتی خود، خود را تحمیل می کنند و دعا می کنند، اما K. یک تهدید است، خطر برای کسانی که می خواهند او را سرکوب کنند، او را گول زده و او را بترساند. ک. خواهان آزادی است، او خواهان آزادی و آزادی است. هر چه او بیشتر بخواهد، بیشتر اوقات ماجراهای عجیب و غریب از کنترل خارج می شود. هر مرحله سنگی، به هر حال، آزمون قدرت و عزم است. همانطور که توسط چندین کاراکتر پیشنهاد می شود، بهتر است به اصطلاح سرنوشت خود را \"قضیه\" بپذیرد، اما K. از اخراج کردن درب بعد از در خانه به دنبال نجات شخصی خود است. سرکوب و نا امیدی فراتر از او وضعیت قانونی و فلسفی به عنوان یک مرد که برای کار خود زندگی می کند، جنس آخرین چیزی است که در ذهن ک. شخصیت های زودر زن صرفا تصورات کلیشه ای زنان از دیدگاه مرد است. پس از یک برخورد کوتاه با یک خانم خوش تیپ که توسط دانش آموز مرموز گرفته شده است، وارد لنی، کارشناس دستکاری یک طرفدار خاص شوید. ناگهان، K. مبارزه برای کنترل احساسات و خواسته های خود را. اولویت هایش بی وقفه تغییر می کند. او به او جذب شده است و گاهی اوقات توسط او بازتاب می شود. او از آزادي جنسيتي مي خواهد، اما از آن نيز ترس دارد. او از جنس ناشناخته می ترسد. با دیدن کافکا در روزهای تعطیل قانونی کار می کرد، کارهایش نیز هنرمند درگیر درگیر بود. Titorelli، نقاش، وارد زندگی K. به عنوان توصیه از یک آشنایی کسب و کار. ظاهرا نقاش دارای اطلاعات ارزشمندی است که می تواند در مورد وی به K. کمک کند. همانطور که با K.، Titorelli یکی دیگر از تظاهرات شخصیت پیچیده کافکا است. Titorelli کاملا مخالف با K. در حالی که K. است محکم، محاسبه و کنترل، Titorelli از سوی دیگر یک آرامش، بوهمیمی هنری زندگی می کنند در یک آپارتمان استودیوی پر سر و صدا و مشتاق است. در حالی که Titorelli خیلی از سیستم حقوقی آگاه است، او اجازه نمی دهد او را غرق کند. جاه طلبی های هنری خود را از طریق نقاشی های نقاشی های خود به دست می آورید، چیزی که کافکا در زندگی کوتاه اش آرزو داشت. این مجموعه ای از حوادثی است که به طور هذیانی و تقریبا تقسیم شده اند، که همه از طریق پرونده مرموزی که بر روی K. قرار گرفته است، منجر به فصل آخر وحشتناک آن می شود. نویسنده آلبر کامو، نویسنده فرانسوی، این دادگاه را به عنوان یک رمان توصیف کرد که \"همه چیز را ارائه می دهد و هیچ چیز را تایید نمی کند\". حفظ فضای نگرانی و پارانویا در سراسر، بیانیه ای قدرتمند و چالش برانگیز کافکا در مورد اراده آزاد و آزادی به همان اندازه مهم و محکم است. محاکمه مطمئنا یکی از رمانهای واقعا عالی ادبیات آلمان است.

مشاهده لینک اصلی
دادگاه چیزی بود که انتظار داشتم. دو فصل آخر، نوشتن موهای بلند بود، از لحظه ای که کشیش فشار در قفسه سینه خود را بیان کرد در حالی که خواندن (و چند ساعت بعد) واقعا احساس شد ... من واقعا مطمئن نیستم که همه چیز را درک می کنم، من باید این رمان را در سالهای آینده دوباره و دوباره مطالعه کنم.

مشاهده لینک اصلی
@ Trial @ کلمه ای است که یک قارچ معنی است: (a) بررسی شواهد و قانون های قابل اجرا توسط یک دادگاه، یعنی یک محاکمه دادگاه، (ب) عمل یا فرآیند آزمایش، تلاش و یا اثبات، (c ) یک مثال از چنین تست، (د) تلاش یا تلاش، (ج) حالت درد یا ترس که آزمایش صبر، استقامت و اعتقاد را تست کند - همه این تعاریف مربوط به فرانتس کافکاس دادگاه است. البته، به عنوان مناسب عنوان در بسیاری از حواس، آن را نیز به شدت با افسون بارگذاری شده؛ @ trial، @ که می گویند دادرسی رسمی هرگز اتفاق نمی افتد، از هر طرف به کیفرخواست رد می شود و تلاش می کند تا یکی را دریافت کند - و این پرسش را مطرح می کند: آیا بهتر است یک محاکمه ناعادلانه نسبت به هیچ محاکمه ای داشته باشیم؟ ادای احترام به نویسنده، @ Kafkaesque @ به طور خاص به این رمان اشاره می کند به عنوان یک نماینده از پیچیدگیnightmarishly پیچیده، عجیب و غریب و یا کیفیت نامطلوب @ بسیاری از کارهای بزرگ کافکا، با تاکید خاص بر استفاده از بوروکراسی. در حقیقت، زیرنویس مناسب، هرچند کمتر وحشیانه، برای این رمان می تواند به آسانی @ Schreckgespenst، @ یا @ Nightmare @ - به عنوان ترکیبی از سورئال و مضحک، روال و اختلال، و کاهش بازگشتی به پوچ ایجاد یک خالی از سکنه dreamscape برای خواننده. تقویت این ایده رویا و یا کابوس این است که، همانند کافکا متامورفوس، اقدام عجیب و غریب ابتدایی از بین رفته است و نتیجه بر شخصیت سردرگم ما به دلیل اینکه او از خواب رد می شود، متمرکز شده است: @ Someone باید دروغ گفته باشد Josef K. او می دانست که او هیچ کاری اشتباه انجام نداده است، اما یک روز صبح او دستگیر شد. @ به موازاتOne صبح، زمانی که گرگور سامسا از رویاهای ناراحت از خواب بیدار شد، او متوجه شد که در بستر خود را به حشرات وحشتناک تبدیل شده است. @ آیا رخداد های وحشتناک و غیر معمول این داستان ها فقط رویاهای بد، لایه دوم پایین، یک درز @ در یک رویای @ است؟ یا زندگی بیداری رویا وحشتناک است، که خواب آن یک فرار کوتاه است؟ محاکمه صریح نیست، هرچند به نظر می رسد اعتبار هر دو را نشان می دهد، با بدبینی نیهیلیسم دوم. داستان به دنبال ک.، شخصیت اصلی ما، از انفجار خشونت آمیز از خواب، از دستگیری او، از طریق پیچیده پیچ و خم بوروکراسی و پارادوکس، شخصیت های عجیب و غریب و رخداد، به عنوان K. تلاش برای محاکمه خود را در جایی که او می تواند حداقل از آنچه که او متهم می شود یاد بگیرند. حتی وارد شدن به دادگاه یک تلاش پیچیده است، در حالی که یادگیری تجانس خود غیر ممکن است. علاوه بر این، یک تناقض به ک. وجود دارد، که من فکر می کنم همسو با تنهایی یک هنرمند یا به ویژه نویسنده است. هر كس جز كليسا، دنيا را با ارزش چهره به ارمغان ميآورد، جنجالي در دادگاه با يك sangfroid محرك بحث ميشود و مشاوره به ظاهر مخالفانه با همدستي متكي به سيستم پوچ است. K. به تنهایی سوالات، K. به تنهایی شگفتی، K. به تنهایی به نظر می رسد مربوط به حقیقت، با عدالت، در حالی که ارواح که نگرانی جهان خود را تنها با فرآیند (محاکمه) پرورش می دهند. K. دچار دوازده دلیل ذهنی ذهنی او می شود: رنج محکومیت غلط و رنج برای دسترسی او به حقیقت. هر تلاش برای به دست آوردن نزدیکتر و نزدیکتر به حقیقت، بی معنی است، هر فردی که دیدار می کند نمیتواند برآورده شود یا نمی تواند او را به آنچه او نیاز دارد ارائه دهد. کشیش، شاید رمان های فکرمیکردن خود به خودی خود، یک بار روشن و محروم می شوند، می گوید: @ نه، @ گفت که کشیش، شما نباید همه چیز را درست بپذیرید، فقط باید آن را قبول کنید. @ @ Depressing view، @ @ K. گفت: دروغ به حکومت جهان تبدیل شده است. @ این یک دیدگاه واضح و روشن از جهان است کهnot همه چیز را درست، اما به عنوان ضروری @ - و آن را نقد شدید از دین است که دارای حقایق غیر قابل دسترس است، اما خواسته همکاری دارد. به نویسنده / هنرمند و یا صرفا اندیشمند، هیچ چیز را نمی توان بدون نیاز به هماهنگی با حقیقت مورد توجه قرار داد. چنین تفکر است. غیر انسانی است که فکر نکنیم، قضاوت های خودمان را رد کنیم و قضاوت های دیگران را کورکورانه کنیم. با این حال، این دقیقا همان چیزی است که مردان دندانی می کنند، و شاید همه انسان ها تا حدودی دچار دگرگونی شده اند، برخی از چیزهایی که به آنها داده شده است، در حالی که دیگران به پایان نرسیده اند. هیچ کس هملت نیست، همه چیز را تجزیه می کند. دنیای دادگاه بارها یک کابوس دور و یک واقعیت غم انگیز برای ما است. در خواندن آن ما بی روح، غیرممکن، سقط جنین عدالت را پیدا می کنیم، ما زشتی زیبا را در داستان می بینیم. اما پس از خواندن آن، پس از غوطه ور کردن آگاهی خود در قلمرو دیگر کافکا، قلمرویی که به شدت گره خورده است و در عین حال بسیار دور از هم است، ما همگرایی دو حوزه را در اطراف ما می بینیم. ما در کارفرمایان تصمیمات عجیب و غریب را میبینیم، ما در احوال ما احتیاجمان را میبینیم، در خبر میبینیم که هرج و مرج با نفوذ خود، خود به خود مدار است. در حالی که ما نمی توانیم این @ Kafkaesque را تعریف کنیم، @ این در روح کافکا است که ما آنها را درک می کنیم، ما آنها را در مقابل چشم هایمان قرار می دهیم تا لحظه ای اضافی برای علاقه و انزجار تعجب کنیم.

مشاهده لینک اصلی
من تصمیم گرفتم این پرونده را بخوانم زیرا من دیدم که سخنرانی هفته آینده به این کتاب و همچنین Orwell's 1984 اشاره کرد. این کتاب ها خواندن لازم نیست اما من 1984 را مطالعه کردم و فکر کردم می تواند بهانه خوبی برای خواندن دادگاه، چرا که من مظلوم مانند آن. من واقعا از کافکا متامورفوس لذت می بردم بنابراین هیجان زده شدم که به خواندن رمان معروفش ناتمام بپردازم. دادگاه به داستان یوسف می گوید؛ یک افسر ارشد مالی برای یک بانک متوجه می شود که توسط مقامات دستگیر و تحت تعقیب قرار می گیرد. پیچ و تاب در کتاب این است که ماهیت جرم او هرگز به متهم و یا خواننده آشکار نیست. کافکا به نظر می رسد دوست دارد رمان های فلسفی را بنویسد؛ در \"متامورفوس\" او ایده هویت انسان و پذیرش اجتماعی را مورد بررسی قرار داد. با این دادگاه من احساس می کنم شاید این یک دین نگاه و ایده است که زندگی فقط یک محاکمه بزرگ است. یا شاید این فقط یک رمان موجود است. در هر صورت جنبه های مختلفی وجود دارد که این کتاب برای اکتشاف ارائه می دهد و این کتاب ها شما را می توانید تفسیر های مختلف بیرون کشیدن اغلب کتاب هایی است که من دوست دارم. این یک خواندن سریع است و در حال حاضر من دومین رمان کافکا را می خوانم، من هم اکنون درخواست تجدید نظر او را درک می کنم. من مطمئن نیستم که چه چیزی را بخواند، اما نمیتوانم منتظر بمانم تا برخی از آثار او را کشف کنم. مثل بسیاری از کلاسیک ها، پروسه توصیفی شما را دور می کند و شما فقط خود را در داستان غوطه ور می کنید. این کمک می کند تا با یک کتاب که واقعا نیاز به تمرکز کامل شما. به طور کلی، من با پایان دادن به این رمان ناتمام راضی هستم، فصل آخر احساس می کند این داستان را به پایان می رساند، اما من نمی توانم کمک کنم، اما تعجب می کنم که کافکا بعد از آن رفته است. در این کتاب با زمان بندی و روایت کمی تناقض در این کتاب وجود داشت، اما هرگز به نظر نمی رسید مشکل، فقط به تاریکی و تاریکی این رمان اضافه شده است. اگر کافکا را خوانده اید، من به شدت توصیه می کنم او را به او بسپارید، لذت بردن از خواندن یک رمان مثل این است.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب محاکمه


 کتاب آخرین روزهای والتر بنیامین
 کتاب مرگ به وقت بهار
 کتاب شادکامی، شکوفایی و زندگی خوب
 کتاب در دام افتاده
 کتاب ضیافت افلاطون (راهنمای خواننده)
 کتاب خط خطی های روح سرگردان