کتاب اسماعیل

اثر دانیل کوئین از انتشارات کتابسرای میردشتی - مترجم: امید شمس-داستان فلسفی

کتاب اسماعیل، رمانی فلسفی نوشته ی دانیل کوئین است که برای اولین بار در سال 1922 انتشار یافت. این کتاب، تفکری اسطوره شناسانه در قلب تمدن مدرن، تأثیرات آن بر اصول اخلاقی و چگونگی ارتباط این تفکر با اوج و افول جوامع در سراسر دنیا را مورد کنکاش و واکاوی قرار می دهد. راوی بی نام و نشان این داستان، نویسنده ای سرخورده است که تبلیغی بدین مضمون، توجه او را بسیار جلب می کند: «معلمی شاگرد می پذیرد. داوطلبان باید صمیمانه علاقه مند به نجات جهان باشند. شخصا حضور یابید.» او به سراغ معلم گفته شده در تبلیغ می رود و با گوریلی خردمند و بادانش به اسم اسماعیل روبه رو شده که از طریق تلپاتی با راوی ارتباط برقرار می کند. بخش اعظمی از کتاب را گفت وگوهای فلسفی گوریل و مرد تشکیل داده که بسیار یادآور سبک و سیاق کتاب جمهوری، نوشته ی افلاطون است. نویسنده ی این اثر از طریق اسماعیل، تفسیری چندجانبه از تاریخ تمدن بشری را به مخاطب ارائه داده و انگاره ها و فلسفه ی بسیاری از مشکلات جهانی را روشن ساخته است.

https://www.iranketab.ir/book/234


خرید کتاب اسماعیل
جستجوی کتاب اسماعیل در گودریدز

معرفی کتاب اسماعیل از نگاه کاربران
من هنوز در کتابی که خواندنش را تمام کردم خیره شده بودم، ناگهان تصویری از پاکتم که تا به حال متوجه نشده بود، بسیار معنی دار می شود. از آنجایی که صفحه آخر من بسته شد، احساس کردم که انفجارها در ذهن من از دست رفتند. آنها انفجاری بود که من نمیتوانستم کنترل کنم. من تغییر کردم، از طریق برخی از صفحات گول زدم که برای اهداف من در انتهای آن نمیدانستم. جو سکوت نیمه شب، اما به عنوان صدها نفر از صدای داخل فریاد سر من، سوال، با این استدلال وجود دارد و گاهی اوقات سعی به صدای بلند روح من در تلاش برای پیدا jawaban.Ya، پاسخ این است که همیشه وجود دارد در قلب، زیرا که قلب همیشه mendapatlkan ساده ترین راه برای درک، در حالی که ذهن است که همیشه برای جاده به دنبال سخت ترین چیز. چطور می توانم بعد از خواندن رمان از ذهن این دیوانه، به جهان نگاه کنم؟ نه دیوانه نیست مطلق، شاید دقیق تر. هنوز هم وجود دارد که برای sejenisku برای به دست آوردن اعتماد به نفس از نسل ثابت تمایل به احمق آنها همیشه از عنوان پیشرفت فکر می کنم چه خدایان، خدا، یکی، یا هر آنچه شما از آن تماس، برای جهان و همه چیز در آن است؟ اگر بعد از 3 میلیون سال گذشته است، خدا خسته شده بود، پس از آن کاهش الهام بخش یک نوع موجودی است که حجم مغز در حال رشد است، به منظور ایجاد جهان رنگارنگ، و فانی، در پایان نتایجی که به پیشرفت (بخوانید: تخریب)؟ که ما امروز دیدن محض است -mata از غرور موجودی به نام انسان، و یا هیچ سناریوی ضد خستگی از خدا به عنوان در حال حاضر هستم بالا بردن آن؟ که آیا این اتفاق خواهد افتاد وقتی که 10 هزار سال پیش انسان می کند در سراسر جهان را نمی کنید و سعی کنید به آن استاد به طوری که تکامل هنوز در حال اجرا، و موجودات دیگر وجود دارد که تکامل یافته از انسان حتی ما هم نمی توانید تصور کنید؟ به عبارت دیگر، انسان ها، منقرض شده است. زمین خاموش نیست است توضیحات انقراض بشر وحشتناک تر از تصویر از انقراض زمین به خودی خود است؟ من در تلاش برای این موضوع از نقطه نظر دیگر نگاه کنید، اما من نمی توانم خلاص شدن از شر از اضطراب است که در درون من سرریز، حتی اگر من به یاد داشته باشید که من تنها نبودم و داستان در این کتاب فقط یک نظر saja.Aku سعی کنید به فکر، و سپس سعی بگردانند، پس بسته بندی شده terasa.Pada در نهایت فرار فریاد بیهوده است. در یک نقطه در آفرینش انسان، فرشته پرسید، â € œ بله خدای ما، چرا شما یک موجود که فساد بر روی زمین انجام آفرید؟ â € خدا پاسخ داد: â € œSesungguhnya من هر urusanâ € و با کاهش انسان به زمین آگاه تر هستم خدا کتاب او را برای hidup.Namun داد بر مردم زمان احساس و آگاهی بیشتر، و استفاده از کتابچه راهنمای به عنوان بهانه ای برای او به داشتن جهان است، و atasnya.Dan قدرت از آن به بعد، این پروژه تخریب گسترده آغاز می شود.

مشاهده لینک اصلی
من با این کتاب تحت تاثیر قرار نمی گیرم به عنوان یک رمان، آن را نتواند سرگرم کند. به عنوان یک مانیفست، مفهوم و مبهم بیش از حد مبهم است. بیشترین چیزی که من را ناراحت کرده بود، کوین بود که از اثبات سخنوری علمی او و برش و آمپر؛ تکنیک های رب را هنگام رفع دین می اندازید آنچه که کوین نمیتواند تشخیص دهد این است که انسان نیاز بیشتری به غذا دارد. @ من نمیتوانم تنها با نان زندگی کنم. @ اگر ما به @ Leaver @ وضعیت بازگشتیم و با حمایت طبیعی در حال رشد روبرو شدیم، هنوز انسان بیثبات خواهد بود. اگر، همانطور که اسماعیل می گوید، تغذیه ما فقط 2-3 ساعت در روز انجام می شود، و روزهای دیگر هم برای انجام هر کاری، ما نخواهیم بود که در تمام طول روز با هم باشیم. آنها با زمان خود کاری می کنند. آنها به چیزی نیاز دارند که معنی زندگی آنها را بدهد. یک جزء کلیدی از بشریت است که رمان کوین به آن نرسیده است. انسان ها از حیوانات دیگر متفاوت هستند؛ زیرا در آن موجودات وجودی و فراشناختی هستند. انسانها به چیزی نیاز دارند تا اهداف زندگی خود را بیان کنند. کوین فقدان دانش آشکار در بسیاری از زمینه های تحصیلی را که از این کتاب برای پر کردن این کتاب، از جمله نوشتن خلاق، می کاهد، نشان می دهد. به نظر من، نویسنده زمان زیادی را صرف چاپ آکادمیک خود کرده است و تصمیم گرفت تا @ @ @ را با یک مسیحی صحبت کند. او تحسین و تمجید کرد و در نهایت توانست آن را به فروش برساند. در حالی که این کتاب به من فکر کرد، زمانی که دیگران می بینند دیگران به طور جدی درمورد دین، تولید مواد غذایی و کنترل جمعیت به بحث و جدل می پردازند.

مشاهده لینک اصلی
به تعلیقwilling شما از کافر @ عینک قرار دهید. یک گوریل تلپاتیک غول پیکر در حال آموختن یک نویسنده مضمونی است که به معنای تمدن است. من چهار روز برای یک جلسه باشگاه کتاب مکاتبه کردم. با استفاده از روش سقراطی، اسماعیل گوریل شخصیت اصلی را در مسیر ارزیابی فرهنگی هدایت می کند. چه اتفاقی که ده هزار سال پیش رخ داد، انسانها را به جایی که امروز می آید، کشانده است: یک سیاره از Takers منابع مصرف کننده مانند یک تلخ ملخ ها را دارد؟ اسماعیل یک حادثه محرمانه و یا یک پیامبر نیست. او فقط به آرامی از خواننده می خواهدMother Culture @ را در نور جدید ارزیابی کند. چند بار من می خواستم گوریل ماموت را لرزاند. @ فقط به سوالات بی حد و حصر من پاسخ دهید! @ اما این قصد نویسندگان را شکست داد. این یک خواندن کوتاه و بسیار فکری است. من واقعا از تفسیر مجدد منابع ارجاعی کتاب مقدس، به ویژه در مورد کین و آمپر؛ مبارزه با آبل هرچند که کتاب برای پاسخ دادن به این سوال خجالت زده بود: @ از کجا می توانیم از اینجا عبور کنیم؟ همچنین احساس کردم که برخی از معایب منطقی در بحث پیرامون کنترل زودهنگام مردم اولیه وجود دارد. با این حال، قطعا من را مجبور به عقب نشینی کرد و سطح مصرف و احساس حق را بررسی کرد. برای تاثیر بر تغییر، همه ما باید در آن آینه نگاه کنیم.

مشاهده لینک اصلی
این بررسی به تجزیه و تحلیل @ extended @ و @ brief @ در کتاب مورد نظر تقسیم شده است. نسخه پیشرفته پیش از این مختصر است، که در انتهای متن یافت می شود. اسپویلرهای کوچک در سراسر بررسی طولانی یافت می شود. در اسمائیل، دانیل کوین از یک برنامه جذاب برای بررسی نحوه تمدن استفاده از (و سوء استفاده) محیط ها، استفاده می کند. سوالاتی درباره هویت فرهنگی، انسان شناسی داستان، توسعه پایدار و اخلاق مصرف مطرح می شود. پاسخ ها و مدل های زندگی به سمت اشاره می کنند. و گوریل 800lb است که از نظر telepathically صحبت می کند. چیزهای زیادی برای دوست داشتن در مورد اسماعیل وجود دارد، و لیست Ill فقط چند ویژگی برجسته بعد از خواندن خودم برجسته هستند: 1. دانیل کوین بسیار خوب است که ما را برای شنیدن فلسفه ای که در مرکز کتاب قرار می دهد، آغاز کند. اگرچه من از ایده هایش و نبرد ذهن ها لذت بردم (به جای من و اسماعیل - بیشتر در این مورد در بخش @ cons @)، بهترین بخش از این رمان روایت نوشتاری بود. به همراه راوی به عنوان او (با توجه به مرد به دلیل نویسنده) کشف Ishmael و شنیدن داستان گوریل ها بسیار سرگرم کننده است، با یک نوع واقع گرایی جادویی عجیب و غریب به آن 2. روند بازنمایی جهان بینی و دانش اسماعیل به خوبی پیش می رود، منطقی حرکت می کند و خواننده را از طریق استدلال های موازی با راوی می پرسد. تمام این عناصر به شکل یک کار موفق سوقاتی ضروری هستند. من خوشحالم که می گویم آقای کوین علامت خود را به دست آورد تا خواننده را با فرایند مبارزه با موضوعاتی که می خواهد بحث کند، به دست آورد. 3. فلسفه کوین اغلب سازگار با علم است. این باید داده شود، اما من متوجه می شوم که بسیاری از این نوع کتاب ها با تجربیات شکاکانه برخورد می کنند. در اکثر موارد، افکار آقای کویین علیه روش علمی عمل نمی کنند و یا سازمان های بزرگی از شواهد تجربی را نقض می کنند. در واقع، در حداقل یک مورد، کوین از نکات علمی حمایت می کند که اکثر نویسندگان درک نمی کنند. درمان این بود که کشف نشانه های اسماعیل را در رد اشتباه گسترده ای ازpurpose driven @ evolution (یعنی این که فرایندهای زندگی در این سیاره کار را برای توسعهbetter وorganisms بهتر انجام می دادند) البته، Homo sapiens sapiens، به عنوان مخالف واقعیت است: تکامل @ اهداف @ تنها در تولید نسل های پی در پی برای زنده ماندن و گسترش در محیط منحصر به فرد خود است. مطمئنا، کوین نمی در عمق در این موضوع، اما این مفهوم توسط نویسندگان جریان اصلی به اندازه کافی توجه نمی شود، بنابراین کوین با دست زدن به آن را به او می افزاید چند عدد اضافی است. ضعف های این کتاب چشمک نمی زند، اما مطمئنا قابل توجه است. برای یک، دانی کوئین اشتباه در رعایت دقیق خود را به مدل نوشتن گفتگوی سقراط. او اعتقاد کمی به قدرت داستان را دارد که به آموزش می پردازد و به نظر می رسد تقریبا بی اعتنایی به این مفهوم است که خود کشف یک حقیقت توسط خواننده یک وسیله موثر برای ساخت یک پروفسور است ارتباط با مخاطب. این ها دو ابزار هستند که در اسماعیل آسان تر می توان استفاده کرد. جای تعجب نیست که کینن آنها را بهتر از اینها استخدام نکرده است؛ چرا که او چند جلسه اسماعیل را صرف ساختن افسانه ای می کند که تمدن برای خود ساخته و سازگار است. من فکر می کردم که اسطوره جدیدی را در طول کتاب پیدا می کند، با استفاده از داستان دادن به عنوان یک دستگاه تراکم فرهنگ. من در شماره 1 در بالا ذکر کردم که مقدمه ای بر کتاب به خوبی اجرا شده است، اما رمان این سبک نوشت را نسبتا سریع به حالت عادی وا می گذارد و به ندرت به آن باز می گردد. این نشان می دهد که آقای کینن آن را حفظ کرده است، گفت و شنود سقراط را با فریب های بازیگوشانه و نوآورانه ای که به افکار گوریل می افزایند، فکر می کنم، او یک مثل را با فاکتور بسیار نیش تر و ضعیف تر تولید می کند. یکی دیگر از مشکلاتی که من با متن مواجه شد نبود نبودن یک مدافع شیطان / متقاضی. در سمپوزیوم افلاطون، سقراط را نه تنها به عنوان مخزن لوگو، بلکه همچنین به عنوان مخالف نظریه های نادرست که تنها در مورد هر کس دیگری در مجمع حمایت می شود، تنظیم می کند. برای هر رشته ای از اندیشه وجود دارد، به طوری که هیچ بیانیه ای نمی تواند انجام شود که تحت بررسی هر دو پیشنهاد دهنده و مخاطب آن قرار گیرد، و با این مثال، خواننده نیز تشویق می شود که سؤال های بحث را مطرح کند. این مدل در اسماعیل کامل نیست. فقط در موارد بسیار نادر، راوی به چالش می کشد ایده هایی که به میز آمده است، و در مواردی که او انجام می دهد، تقریبا بلافاصله پس از آن که اسماعیل سخن گفت، عقاید گذشته را رها می کند. با من به واقعیت روایتگر که به خاطر من قربانی شده است، رد می شود آموزش آسان. من می دانم که به نظر می رسد عجیب و غریب در مورد رئالیسم راوی در مورد گوریل گفتگو صحبت کنید، اما من نمی توانم کمک به مشاهده که بسیاری از لحظات وجود دارد که نظرات گوریل ها غریب / مبهم / عدم پشتیبانی به اندازه کافی برای کمی ضروری است. اضافه کردن این به این واقعیت است که gorilla اغلب نقش فعال من را ...

مشاهده لینک اصلی
من از بررسی های دیگر در اینجا می بینم که رتبه بندی این کتاب کاملا قطبی است: بسیاری از رتبه بندی های ضعیف و بسیاری از بررسی های شگفت انگیز. اگر ما همه چیز را به طور میانگین درآوریم، می خواهیم چیزی شبیه یک رمان متوسط ​​بگیریم، اما البته قطبش از طرف بحث برانگیز این رمان منعکس می شود. و این موضوع بحث برانگیز است، زیرا رمان بسیار نیست. هیچ تظاهری برای صحبت کردن وجود ندارد، تقریبا هیچ توصیفی، زبان مورد استفاده تنها به ندرت ادبی است، به طوری که خواننده بدون هیچ استعاره بزرگ و یا similes می گوید. پوسته novelistic مورد استفاده برای انتقال پیام گفتگو است، و یک بار دیگر، آن را یک بسیار خوب، و قطعا باور نکردنی است. با این حال، همانطور که ما می گوئیم envers et malgrà © tout، من رفتن به جلو و دادن این کار 4 ستاره. چی؟ با این همه در اینجا در مورد فقدان ارزش ادبی نوشته اید، با این وجود من 4 ستاره را می دهم؟ خب، آره. اسب تروجان، اسب های تروجان بسیار بزرگ است که شما حتی می توانید از یک فاصله بزرگ که یک اسب تروجان است را بیابید و آن را درون دروازه های شهر بگذارید، زیرا شما هیچ گاه سربازان گرسنه را نمی بینید در درون هر گونه شکل به انجام هر گونه آسیب است. اما پس از آن شما آن را خواندید و شما تعجب کردید. بنابراین اساسا رمان کار خوبی است داستان دو نفر، بازماندگان که از دوران بسیار قدیم بوده و باید در رابطه با طبیعت قوانین اساسی زندگی کنند (من عصبانی نیستم آن را با گفتن)، Takers که می تواند سیاره را کنترل و ارائه خواسته ها و هوس های خود را. و این داستان محتاطانه است و همانطور که در فوکوس می آید، به یک وصیت افسانه ای ضربه می زند که به شدت به من رجوع می کند. البته، نیاز به تعلیق کافرانه به اندازه کافی طول می کشد تا یک گوریل تلپاتیک که به شدت این داستان را به یک سقوط ایده آلیست که طرف گفتگوها بیشتر از @ Okay @ s و @ Yes است، من @ S را می بینم.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب اسماعیل


 کتاب آخرین روزهای والتر بنیامین
 کتاب مرگ به وقت بهار
 کتاب شادکامی، شکوفایی و زندگی خوب
 کتاب در دام افتاده
 کتاب ضیافت افلاطون (راهنمای خواننده)
 کتاب خط خطی های روح سرگردان