کتاب کوتوله

اثر پرلاگر کویست از انتشارات نشر چشمه - مترجم: حسین گلابیان-داستان فلسفی

پرل لجرکویست ها رمان غربی فلسفی کوتوله کشف هویت فردی و اجتماعی است. این رمان، زمانی که شهرهای ایتالیایی در نتیجه نابودی آخرالزمان فریاد زدند، بر روی یک فاجعه اجتماعی قرار گرفتند، پادکست داکیک Piccoline. از دیدگاه خاص وی Piccoline در مورد دادگاه ها و ناراحتی های سیاسی به عنوان شهر محاصره شده است. به تدریج، پیکولین در عمق و درگیری عمیق تر تشدید می شود و او را از ترس و نفرت از او دور می کند چون او رشد می کند تا شگفتی توده ها را با خشونت نمایان کند. کوتوله به روش های مختلفی تفسیر شده است، اما عموما معتقد است که لجرکویست ها تلاش می کنند تا یک شخصیت واقعی بد را نشان دهد که طرف های بد انسان را نشان می دهد. تصویر یک کوتوله ممکن است انتخاب شود تا یک شخص بدون همدلی (مانند کوتوله روان پاپا و مضطرب رمان) را به یک کوتوله عاطفی مقایسه کند.


خرید کتاب کوتوله
جستجوی کتاب کوتوله در گودریدز

معرفی کتاب کوتوله از نگاه کاربران
@ نگاهی به آثار من، شما توانا و ناامید! @ Anno Diaboli 1944، پیره Lagerkvist داستان تخریب و درد، مطالعه در مورد نفرت و هوبریس نوشت. در دادگاه پر زرق و برق و قدرتمند در رنسانس ایتالیا، آن نشان می دهد فرهنگ انسانی و تمدن در قالب عالی ترین آن. پایتخت ها به رهبری شاهزاده چارلیزم و قوی، یک زندگی پر از جشن، هنر، علم، مد و ماجراهای جنسی زندگی می کنند. هنرمند دادگاه یک پرتره بسیار نازکی از نابغه رنسانس لئوناردو داوینچی است. در مقابل سطح لیبرال، متمدن، اما شرارت حکمرانی می کند. راوی نفرت انگیز، یک کوتوله دادگاه، داستان جامعه را از منظر بیگانه بدرفتار، خشونت آمیز و خشونت آمیز به داستان می گوید. کوتوله به طور مخفیانه نفرت خود را نسبت به شادی و لذت انسانی، به ویژه در قالب عشق فیزیکی، که به دلیل بدن متفاوتی او را رد می کند، هرگز بخشی از کتیبه های همجنسگرا و منحصر به فردی از داوران ندارد. احساس تحقیر و ناتوانی او، تنفر وی را به بشریت می بخشد، و او شروع به چرخش شبکه ای از فتنه می کند که منجر به فاجعه می شود. به آرامی، اما به طور پیوسته، زندگی در شهر به هرج و مرج تبدیل می شود. ماجراجویی فاجعه آمیز نظامی به شکست پایان می دهد و تلاش برای کنترل از طریق یک فریب خائنانه و مرگبار در محاصره شهر به پایان می رسد که باعث قحطی، گرسنگی و در نهایت طاعون و مرگ می شود. دایره درونی دادگاه به طور مشابه تحت تاثیر تخریب قرار گرفته است و کوتوله از هر فرصتی برای خنثی کردن هر احساس عشق و محبت استفاده می کند و باعث ایجاد نفرت و حسادت در خانواده ای است که در خدمت است. او ردپای مرگ و ناامیدی را ترک می کند. همانطور که رنج جایگزین لذت است، سوء استفاده هوشمندانه کوتوله از دکترین دینی منجر به اعتقادات متعصبانه و خودکشی می شود. آیا طاعون نشانه ای از مجازات الهی است؟ آیا مرگ یک عاشق ناشی از لیبرالی جنسی گناهکار است؟ دیوانگی، غم و اندوه و غم و اندوه قدرت را بر تمام قهرمانان می افزایند و آنها همواره به سرزنش از خود ویرانی خشونت آمیز می اندیشند، تا زمانی که با خرابه هایی از یک دادگاه زیبای خود روبرو شوند. کوتوله، به مجله او اعتماد دارد که هر مرحله را عمیق تر تحسین می کند به عرصه ها و جلب قدرت او را در زندگی افرادی که او خیانت می کند، در نهایت تشخیص داده شده و به سیاه چال انداختن، جایی که او به زنجیر به دیوار به پایان می رسد - زمان خود را در انتظار، انتظار برای خدمات خود را دوباره مورد نیاز است. @ هیچ چیز دیگری باقی نمی ماند ... @ تمثیل در چهره زشت فاشیسم بسته است با مردم احیا شده، ساخت یک campanile جدید و جشن گرفتن یک شروع جدید پس از سال ها مرگ و نابودی. اما کوتوله هنوز زنده است، و زبان سمی او هنوز هم به طور موثر در محل کار است. پس از همه، او توانسته است تا یک زندانی سادهگرا داشته باشد تا مجله خود را منتشر کند، بنابراین می تواند به حساب او از تنفر تمام عیار ادامه دهد. فاشیسم ممکن است در سال 1945 به یک دیوار زندان چسبیده باشد، لجرکویست به نظر می رسد منعکس می شود، اما این نه مرده است و زبان سمی و اراده خود را برای نابودی هرکسی که آزادی اندیشه و لذت لیبرال را در زندگی و هنر جشن می گیرد، از دست نداده است. من بسیاری از سالها پیش این رمان را خواندم و من را متعجب ساخت. من این هفته را دوباره انتخاب کردم چون یکی از پسران من آن را برای کلاس خواند و من در ترکیب خنک کننده پروسه بی نظیر، کاملا زیبا سوئدی و منفی مطلق پیام حاوی آن خیره شدم. زیبایی فرهنگ، که در زبان لجرکویست نمادین شده، شامل زشتی اندیشه فاشیستی است. در دادگاه قدرتمند و متمدن، نفرت می تواند گسترش یابد، زمانی که نابرابری، قلدری و تمایز اجتماعی عادی است. زمانی که کدهای باستانی دستور کار نظامی را هدایت می کنند، هر گونه whisperer پوپولیستی می تواند باعث تخریب و پس از آن سیل پناهندگان و قربانیان گرسنگی و بیماری ها شود. بدون توجه به نفرت وحشی! یک جایزه معتبر نوبل با پیام ابدی.

مشاهده لینک اصلی
کوتوله یک کتاب عجیب و غریب است که بعدها در طول جنگ جهانی دوم توسط برنده جوایز نوبل سوئدی نوشته شده است. این یک داستان غلط است که توسط یک کوتوله زندگی در دادگاه در شهر ایتالیایی نامعلوم احتمالا در قرن 15th روایت شده است، اما در واقع همه نکات ما را در همان جهت به عنوان شاهزاده ماکیاولی که در Cesare Borgia مدل سازی شده است، به ما نشان می دهد. در کوتوله ما همچنین استاد برناردو را پیدا می کنیم که به وضوح لئوناردو داوینچی است (و همگانی نیز اغلب در دادگاه سزار بورگیا اقامت دارد). این طرح نسبتا ساده و افسانه است و شامل جنگ، عاشقانه تراژیک و طاعون است ، بنابراین واقعا تمام کلیپ های رنسانس شما. با این حال، پیچ و خم راوی ما است. او بسیار بی شرمانه و شرم آور تقریبا همه چیز و همه را دارد، که باید پذیرفتم که گاهی اوقات خنده دار بودم. کوتوله نامشخص هیجان در جنگ و نبرد را پیدا می کند. تنها پس از آن او می تواند به یک دولت که می تواند به عنوان شادی توصیف شود به دست آورد. او در غذا هيچ شادی نمی گيرد و ایده ی رابطه ی جنسی را کاملا از بین می برد. او تحریک کننده عامل و کاتالیزور برای همه تصمیمات وحشتناک است که شاهزاده (و برخی از شخصیت های دیگر) را. او طرح ها و نقشه ها همیشه با هدف بدترین نتیجه ممکن است. البته، شما نیازی به یک دکترا در ادبیات ندارید تا بدانید که این یک استعاره برای یک کوتوله کوچکی است که در همه ما زندگی می کند. این موجود کوچک که ما را مجبور می کند چیزهای منفور را برای هیجان آن (به ظاهر) انجام دهد. چیزی که در ما کم است، واقعا قاعده می شود، کوچکترین و عجیب ترین. حتی نوع پیچیده ای از شیطانی ماکیاولی نیز وجود ندارد؛ اوج خود را بیشتر شبیه به کودک تانترم می کند. \"من آن را نمی فهمم، از این متن متنفرم و میخواهم آن را رها کنم.\" به طور کلی، خلاصه ای نسبتا غم انگیز از شرایط انسانی است، اما زمانی که آن را همچنان شبیه به هیتلر بود، می توانست آن را بنویسد، بنابراین کسی که می توانست لجرکویست را به خاطر اینکه کمی با جامعه انسجام می کرد، سرزنش می کرد. شخصا، این استعاره را پیدا کردم نه سنگین و نه به خصوص اصلی و یا تحریک کننده فکر. کسی که در باشگاه کتاب من اشاره کرد که کاملا نمایشی از داستان سوئدی (یا اسکاندیناوی به طور کلی) داستان است که برای نمادگرایی بلند پروازانه تلاش نمی کند، اما برای بسیار واضح و روشن است. این، البته، به طور کامل حیرت انگیز است، بنابراین در نظر من با من بحث نمی کند، اما ظاهرا کاملا قابل قبول است و ظاهرا حتی منتقدان (و در نتیجه جایزه نوبل) آن را تحسین می کنند. با گفتن این همه، من باید برخی از پاراگراف ها بسیار سرگرم کننده بودند و من آرزو می کنم که آنها را نقل قول کنم. افسوس، من این کتاب را در ترجمه لهستانی آن خوانده ام و اگر آن را به زبان انگلیسی ترجمه کنم، احتمالا با آنچه که در زبان سوئدی بود متفاوت است. به طور کلی، روایتگر انسان ها را گیج می کند و اکثر اوقات به سادگی فریبنده است. مشاهدات او می تواند با آنهایی که یک کودک در تلاش برای درک یک جهان بالغ از خود و یا یک بیگانه تلاش کند تا از زندگی زندگی روی زمین را درک کند. کوتوله نمی فهمد چرا انسان ها متقاعد شده اند که عظمت زندگی وجود دارد، او از این که چگونه انسان ها از شور و شوق و شادی و ناامیدی و ناامیدی حرکت می کند، بی احترامی می کند، و او همیشه با افکار عشق فیزیکی یا هر نوع دیگر عشق به آن موضوع و آنچه او نمی فهمد، او متنفر است. ساده به نظر می رسد. و اکنون، برای بسته شدن آن، اجازه دهید تمام رایانه های شخصی را روی شما ببرم. آیا من واقعا تنها کسی بودم که این ایده را کمی ناراحت کرده بود که \"دوووها\" نوعی گونه غیر انسانی متفاوت هستند و همه ی شر را در داخل همه ما نشان می دهند؟ بله، یک استعاره البته. اما اگر شخصی بود که این کتاب را می خواند، فکر می کردم می توانستم لکه ای از این استعاره را لکه دار کنم. این در طول سلطنت هیتلر نوشته شده بود و نمی توانست فراموش کند که چه چیزی برای افراد معلول داشت.

مشاهده لینک اصلی
Pär Lagerkvist (1891 â € \"1974) حساب کاربری © متر برخی سوئدی SpoilersO Pär Lagerkvist (1891 â €\" 1974)، شاعر، نمایشنامه نویس و رمان نویس ensaÃsta â € OEO حلقه £ OA € در سال 1944 منتشر شده و اهدا شد جایزه نوبل در ادبیات 1951.Piccolino، راوی، © £ œAnà به OA € € بیست و شش اینچ (در حدود شصت و شش سانتی متر) قد بلند، برش در یک ایتالیایی پرینسیپ، در دوره Renascenà §Receiving§، نگه می دارد © کارشناسی ارشد خاطرات که در آن یادداشت و توضیح در نگاه به گذشته vivências خود و احساسات، حقایق و وقایع â € œreaisâ €، که رخ داده دقیقه، ساعت، هفته، ماه و یا سال before.The â € £ œAnà OA € à © یکی جزئی است، یک شخصیت آرایش © LICA، عمیقا misantrópica - â € œNada há عنوان تنهایی £ به ما € contentamento.â، نفرت انگیز و execrável، یک مار سمی را، روانپزشک، که الهام بخش ترس بزرگ است و هر کس را در دادگاه، به جز او، را نفرین می کند عشق، که دوست دارد از جنگ، حتی در £ تواند در آن شرکت کنند، که باعث رنجش و خشم implacável یکی â € œmodo از € VIDAA، که £ می داند غم و اندوه و یا ندامت، مگر اینکه چیزی تداخل با نفس بسیار زیاد خود را و نا امید، که نفرت تماس phasic و عشق - â € à © عشق همیشه repugnante.â €، جنس à © کاملا دافعه، متنفر vacios اما راه انداختن بازتاب عمیق در دین، حرص و آز، childh ¢ میا، خیانت £، به £ humilhaçà ها، تلخی، وجود، در Heroísmo، â € | نستا خواندن há دو â € € œreferênciasâ که من برخی از interrogaçÃμes مطرح است: اول در این واقعیت است که â € OA € £ œAnà خدمت یک ایتالیایی پرینسیپ در SA © قرن پانزدهم، در دوره Renascença، با £ شامل جزئیات بی شماری تاریخی € € œficcionadosâ یا نه £، که بین شخصیت نقاش برناردو و لئوناردو داوینچی، که به نظر می رسد، هماهنگی آشکاری را تجربه می کند برای اولین بار یک € € œCeiaâ صومعه سانتا Groce و â € دوم œÃšltima Ceiaâ € در کلیسا / صومعه سانتا ماریا دله رنگ شده است؛ دوم، â € € œevidenteâ شباهت، به عنوان avança روایت بین رفتار œAnà ⠀ € £ OA رفتن alcançando بنه قدرت مترقی آغشته به violência معنوی خالص و inexplicá و شخصیت قاضی هولدن از \"رستگاری از خون\" کورمک مک کارتی. â € OEO حلقه £ OA € à © یک کتاب بسیار عجیب و غریب، نگران کننده و فراموش نشدنی، بلند پروازانه، یکی fábula، یک تمثیل واقعی، با inúmeras interrogaçÃμes و پاسخ € € œpoucasâ در روایت پیشرفت در منطق اجتناب ناپذیری برای یک ای terrÃfica destruiçà £، ترویج و تشویق توسط â € OA € £ œAnà که در آن به طور کامل anedóticas شرایط متناوب با دیگر violência شدید بدون هیچ explicaçà £ plausÃvel.O فینال à © emblemá ticoâ € | â € عشق چیزی است که می میرد. هنگامی که مرده آن را می چرخاند، اما می تواند به عنوان یک احمق به یک عشق جدید خدمت می کنند. عشق مرحوم همچنان به صورت مخفیانه زندگی می کنند در جدید، به طوری که واقعا دوست دارم à © imortal.â € (Pág. 18) â € à © یک مرد یک چیز بزرگ و فوق العاده است، اما ما باید برای sê- شادی چی؟ یک مرد، یک © یک چیز جهت destituÃda، اما ما باید ما را غمگین، پر از ناامیدی؟ چگونه به جواب به سوال â € (Pág 43.) â € Será، â € | ؟، من عاشق شعر زیبای بدون هیچ تاریخچه نام نمایشی محتوا، حداقل هیچ چیز قطعی است، اما لطفا گوش دادن وقتی که à © خوانده با perfeià آیا صبور است؟ به نظر نمی رسد که این غیرممکن است. مردان SA £ آنهایی که مبهم غریبه ها! â € (Pág. 79) â € من یادداشت های من بازخوانی از começo، کمی در هر روز، و با تجربه رضایت خاصی £ احیای آن در زندگی من و و طول دیگر در این زمینه در طول این ساعات silenciosas.â € (Pág. 166) € £ انسان SA متعال و بیش از حد ضعیف به جعل próprio آن € destino.â (Pág منعکس شده است. 169) â € مردان خواهم برای دیدن در آینه turvos.â € (Pág منعکس شده است. 176) â € وجود من à © TA £ درجه £ monótona که دارای میل به escrever.â € (بیل مکانیکی 177)

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب کوتوله


 کتاب رازها
 کتاب شازده کوچولو
 کتاب مسئله اسپینوزا
 کتاب طاعون
 کتاب ماهی در آب
 کتاب داستان دوست من (کنولپ)